Fietsen
Lankeleisi X2000 Max: test / mening
Gepubliceerd op: 29-07-2024 / gewijzigd: 29-07-2024
Het mooie weer keert eindelijk terug en we krijgen eindelijk een paar dagen zon tussen twee regenbuien door. Dit regenachtige weer heeft zich gevestigd in november 2023 en lijkt ons niet meer te willen verlaten. Ik breng het weer niet ter sprake om een gat in het gesprek te vullen, maar omdat het weer mijn fietsgewoonten sterk heeft veranderd. Normaal gesproken kan ik in januari beginnen met fietsen, maar met het slechte weer van dit jaar moest ik wachten tot maart. Sterker nog, de Lankeleisi X2000 Max zat bijna een maand in zijn doos voordat ik me buiten kon opstellen om erop te rijden en hem uit te proberen
De Lankeleisi X2000 Max is gebaseerd op de Lankeleisi X3000 Max die ik eind 2023 heb getest, maar met een paar verschillen wat betreft het frame, het zadel en het stuur. Deze nieuwe configuratie resulteert in een andere zithouding, en deze keer kan ik niet langer klagen dat het zadel te laag zit. Deze fiets is veel beter geschikt voor langere rijders dan de Lankeleisi RV800 Plus of X3000 Max. Voor de rest gebruikt deze nieuwe Lankeleisi X2000 Max dezelfde motorconfiguratie als de X3000 Max, met 1000 watt op elk wiel en een enorm koppel.
Video test
Audio taal: Frans
Ondertitels: Engels, Duits (ik voeg er zo snel mogelijk meer toe)
Bekijk de video op Youtube:Lankeleisi X2000 Max test/review
Speciaal aanbod
De Lankeleisi X2000 Max wordt alleen verkocht op de officiële website. Ik heb een exclusieve korting zodat je hem voor de beste prijs op het web kunt kopen:Ik heb een exclusieve coupon van €100 die de prijs verlaagt naar €1699 en voor die prijs vind je nergens anders een equivalent
Om de code te activeren zonder dat je hem zelf hoeft in te voeren:
Activeer de promocode van €100
En vervolgens om de fiets te kopen:
Lankeleisi X2000 Max op officiële site
Tijdslijn
Half juni 2024: Ik ontvang de Lankeleisi X2000 Max, ik kan mijn motoren alleen in het weekend testen en helaas regent het bijna altijd13 juli 2024: Ik kan eindelijk op pad met de motor, de test kan eindelijk beginnen.
Uitpakken
De body van de Lankeleisi X2000 Max is iets kleiner dan die van de Lankeleisi RV800 Plus die ik net heb getest, en je zult snel zien waarom
De Lankeleisi X2000 Max komt bijna volledig geassembleerd uit de doos, met het voorwiel losgemaakt en op frameniveau geplaatst om de verpakking te verkleinen Alles is zeer goed beschermd en je hebt ongeveer tien minuten nodig om alle banden door te knippen en alle beschermkappen te verwijderen
De fiets wordt geleverd met een aparte doos voor accessoires Hierin vind je alles wat je nodig hebt voor de montage en nog veel meer:
- set inbussleutels
- schroevendraaier
- hangslot met sleutel
- pomp
- handleiding
De eerste stap is het monteren van het zadel. Het enige wat je hoeft te doen is de klem ontgrendelen, de zadelbuis op zijn plaats zetten, de verstelknop naar de andere kant draaien en dan de klem weer vastdraaien. Ik was verrast door de lengte van de zadelbuis Tot nu toe waren alle Chinese fietsen die ik heb getest een beetje te klein voor mij, maar met een zitbuis als deze zal de Lankeleisi X2000 Max ongetwijfeld de eerste fiets zijn die aan mijn maat is aangepast.
De tweede stap is het terugplaatsen van de stuurbuis op zijn as; deze is opgevouwen voor transport Het enige wat je moet doen is de spantang laten zakken, de stuurbuis plaatsen en de bevestigingsschroef aan de andere kant weer vastdraaien.
Vervolgens moet je de basis die het stuur vasthoudt ontgrendelen, 4 schroeven volledig losdraaien en het bovenste deel van de basis verwijderen
Pas de oriëntatie van het stuur aan volgens je voorkeuren en plaats dan de voet terug die je net hebt verwijderd om de 4 schroeven vast te draaien.
De volgende stap is het bevestigen van de koplamp aan de vooras, verwijder gewoon de bevestigingsschroef maar ik raad je aan om tegelijkertijd het spatbord te bevestigen De handleiding vermeldt dit niet, maar als je het later bevestigt, wordt de toegang tot dit deel van de fiets moeilijker omdat het wiel dan alle ruimte inneemt
Nu moet je de fiets omdraaien zodat je het voorwiel kunt monteren De fiets weegt ongeveer 35 kg, dus onderschat het gewicht niet dat het omdraaien met zich meebrengt, en vergeet niet om de fiets op een oppervlak te plaatsen waar geen krassen op komen, want er is niets om het stuur te beschermen als je hem op die manier neerzet.
Om het voorwiel te plaatsen, begin je met het verwijderen van de ijzeren staaf die de twee uiteinden van de vork verbindt. Dan moet je aan elke kant van het wiel een schroef verwijderen en dit is waar ik de meeste moeite had om het te monteren omdat de schroef erg vast zat. Ik moest een inbussleutel in combinatie met een tang gebruiken om hem te verwijderen. Bij deze schroeven zit een metalen cirkel met een soort rechthoekig uitsteeksel. Dit uitsteeksel moet in een heel specifieke richting worden geplaatst om het wiel goed op zijn as te laten passen.
Je zult moeten spelen met het aandraaien van de schroeven zodat de remschijf erin past
Zodra het wiel op zijn plaats zit, vervang je gewoon de schroeven aan elke kant, het metalen staafje mag niet terug op de fiets worden gezet
Nu moeten alleen nog de pedalen worden gemonteerd, wat vrij eenvoudig is als je het juiste pedaal aan de juiste kant van het crankstel monteert
En dat is het, de fiets is compleet.
Als je de fiets wilt opbergen, kun je hem opvouwen door de accu te ontgrendelen met de sleutel aan de onderkant van het frame. Gebruik vervolgens de grijze metalen hendel aan de rechterkant (schuif naar OPEN) en breng het stuur naar je toe om te beginnen met het openen van het frame. Wees voorzichtig, de batterij wordt niet ondersteund, dus hij kan uit zijn behuizing glijden als de chassisas naar beneden wijst. Ik merkte dit probleem niet op bij de X3000 Max, omdat de batterij niet zo snel uit het frame gleed.
Specificaties
Frame
KADER
Frame
FRAME
Frame van aluminiumlegering 6061
Voorvork
Oliegeveerde, gedempte voorvork van aluminiumlegering, veerweg 120 mm
Stuur
Aluminiumlegering 6061 stuur, 31,8*650mm
Crankstel
52T vierkant gat aluminium legering crankstel
Velg
Aluminium lichtmetalen velgen
Band
20*4.0 brede band CHAOYANG
Rem
DYISLAND hydraulische schijfremmen
Elektronisch
Motor
1000W 48V borstelloze motor voor en 1000W borstelloze motor achter, maximaal koppel 90Nm
Batterij
Samsung Lithium accu 48V 20AH, 21700 cellen
Regelaar
48V 36A vectorregelaar met dubbele aandrijving
LCD-display
LCD-kleurenscherm met snelheid, route, batterij, ondersteuningsniveau en meer
Koplamp
48V LED koplampen en LED achterlichten
Oplader
Lader 48V 3A
Versneller
U-bocht
Sensoren assistentie
Snelheidssensor
Afdichtingsniveau
IP54 (waterdicht voor dagelijks gebruik, geschikt voor gebruik in de regen)
Snelheid en autonomie
Puur elektrische modus
55-70 km
Modus trapondersteuning
100-130 km
Testomstandigheden
Na een volledige lading, 60 kg belasting, temperatuur 25°C, test bij 20 km/u. De werkelijke meting is de gemiddelde snelheid op een vlakke ondergrond
Transmissiesystemen
Variabele snelheid
Shimano 7 versnellingen
Schakelhendel
Shimano TX50
Achterderailleur
Shimano M310
Ketting
KMC 7s
Gewicht en belasting
Gewicht fiets
37 kg (81,57 lbs)
Maximale belasting op de fiets
180 kg (400 lbs)
Draagvermogen
24 kg (55 lbs)
- het stuur is kleiner (5 cm)
- het koppel is 90 nm in plaats van 95
- 35 kg in plaats van 37
De Lankeleisi X2000 Max heeft dus de meeste kenmerken van de X3000 Max met een paar verschillen, maar wat niet zichtbaar is in de specificaties is de configuratie van het stuur en het zadel. Het stuur is hoger en gedeeltelijk in hoogte verstelbaar. De zitbuis is ook veel langer, waardoor mensen van alle maten deze fiets in goede omstandigheden kunnen gebruiken
Presentatie
Net als bij mijn andere tests neem ik alle kenmerken van de motor door voordat ik overga naar de rijtest en in detail inga op de prestaties van de motor.
Kader
Het frame van de Lankeleisi X2000 Max is voornamelijk gemaakt van aluminium, dat met grote lasnaden in elkaar is gezet. Het frame is opvouwbaar, wat het transport makkelijker maakt, maar om de accu te verwijderen moet je ook het frame openen, wat ik minder praktisch vind. Het frame lijkt erg op dat van de Lankeleisi X3000 Max, maar de meest in het oog springende verschillen zitten in de vering, het zadel en het stuur.
De bekabeling is erg goed geregeld door een riviergrondel die de kabels aan de voorkant verzamelt en door het frame leidt.
Stuur
Het stuur is iets smaller dan bij de vorige modellen die ik heb getest, zodat je moeiteloos door een deur kunt. Links zit de bedieningsconsole, in het midden het display en rechts het schakelen en de gashendel. Het stuur is gemonteerd op een vrij grote buis die ook in hoogte verstelbaar is om je te helpen de meest geschikte positie te vinden. Dit stuur en de verstelbare hoogte zijn beter geschikt voor langere rijders dan andere fietsen die ik heb getest
Motor
Elk wiel is uitgerust met een 1000-watt motor en het is mogelijk om alleen op de achterste motor te rijden ('SINGLE' modus), wat de standaardconfiguratie is. Houd de + knop een paar seconden ingedrukt om de voorste motor te activeren. De fiets schakelt dan over naar de 'DUAL' modus, waardoor je het volledige vermogen hebt.
Ik heb de maximumsnelheid van de fiets getest zonder enige beperking (gewicht, wrijving, enz.) en haalde een maximumsnelheid van 52 km/u met het ondersteuningsniveau op maximaal en zonder snelheidsbeperking. In werkelijkheid is het hoogst onwaarschijnlijk dat je meer dan 50 km/u haalt, tenzij je heel licht bent en op een weg rijdt met minimale wrijving. Met vol gas en op een vlakke weg haalde ik 47 km/u. Ik moet zeggen dat ik 100 kg weeg, dus het is niet verwonderlijk dat de motor niet sneller kan.
De maximale snelheid hangt af van de mate van ondersteuning. Hier is een overzicht van de snelheid die ik per niveau heb bereikt:
SINGLE modus (één motor)
* Niveau 1:
Max snelheid: 22,5 km/u
* Niveau 2:
0-25 km/u in 7 seconden
Max snelheid: 31,7 km/u
* Niveau 3:
0-25 km/u in 11 seconden
Max snelheid: 35.5 km/u
* Niveau 4:
0-25 km/u in 9 seconden
Maximumsnelheid: 38 km/u
* Niveau 5:
0-25 km/u in 8 seconden
Maximumsnelheid: 39,3 km/u
Deze test is niet wetenschappelijk nauwkeurig omdat er rekening moet worden gehouden met de wegomstandigheden, de wind en andere factoren. Het doel is om je een idee te geven van de prestaties. Met een motor is de acceleratie niet bliksemsnel en boven de 30 km/u op een vlakke weg duurt het langer om de maximale snelheid te bereiken. Er zit ook een kleine vertraging in de snelheidsweergave, dus de cijfers kunnen afwijken van de GPS-snelheid.
Laten we eens kijken wat er gebeurt met 2 motoren.
DUAL-modus (twee motoren)
* Niveau 1:
Max. snelheid: 22 km/u
* Niveau 2:
0-25 km/u in 8 seconden
Max. snelheid: 32 km/u
* Niveau 3:
0-25 km/u in 5 seconden
Max. snelheid: 37.8 km/u
* Niveau 4:
0-25 km/u in 5 seconden
Max snelheid: 42,2 km/u
* Niveau 5:
0-25 km/u in 5 seconden
Max snelheid: 47 km/u
De tweede motor heeft geen echt effect op de eerste twee ondersteuningsniveaus, het is vanaf het 3e niveau dat de motor zichzelf vrijmaakt om veel sneller te accelereren en een hogere topsnelheid te bereiken
Crankset/Cassette
De fiets is uitgerust met een 52-tands crankstel en een 14-28 cassette met een Shimano M310 derailleur. Met deze combinatie (52x14 / 20 inch) heeft de fiets een ontwikkeling van ongeveer 6 meter per pedaalomwenteling, wat vrij laag is maar normaal voor een fiets met wielen van dit type. De keuze voor 52T geeft je een beetje extra boost wanneer de ondersteuning maximaal is, maar de motor is zo interventionistisch dat je het crankstel niet vaak volledig hoeft te gebruiken. Schakelen gaat erg snel en de bedieningselementen op het stuur zijn gemakkelijk te bereiken en reageren erg goed. De bedieningselementen zijn beter gepositioneerd dan op de Lankeleisi RV800 Plus
Wielen
De motorfiets is uitgerust met 20-inch wielen (velgen) en 4-inch banden. De velgen zijn uniform, terwijl die op de X3000 Max versierd waren met een soort gele honingraat, heeft de X2000 Max een minder verfijnde look. De banden daarentegen zijn hetzelfde. Ik heb de neiging om de banden maximaal op te pompen (40 PSI), maar als je wat meer comfort wilt is het waarschijnlijk beter om ze niet maximaal op te pompen. Met deze banddikte verminder je de schokken op de weg al enorm, de voorvering doet de rest.
Ik heb deze bandenspanning ook gebruikt voor mijn trailtest, het was iets minder comfortabel maar ik wilde niet echt van spanning veranderen afhankelijk van het wegtype.
Fietsveringen
De Lankeleisi heeft alleen voorvering, dus er is niets aan de achterkant om schokken te absorberen. Als je op de weg rijdt, zou je de afwezigheid van een schokdemper aan de achterkant niet echt moeten voelen. Ik voelde het omdat ik net een fiets had getest die in dat opzicht bijzonder efficiënt was, maar als je geen vergelijkingspunt hebt, zul je waarschijnlijk geen verschil merken. De voorvering doet zijn werk goed en als je de stijfheid vermindert, kun je op kasseien rijden zonder dat het onaangenaam wordt.
Remmen
De Lankeleisi X2000 Max is uitgerust met hydraulische schijfremmen en, net als bij de andere modellen die ik heb getest, zijn de rembedieningen omgekeerd en is de achterrem niet krachtig genoeg om de fiets voor een voldoende korte afstand tot stilstand te brengen. Je moet beide remmen gebruiken om ultra-efficiënt te kunnen remmen. Verderop in dit artikel zul je zien dat remmen met beide remmen eigenlijk behoorlijk bruut is.
Zadele
Er is niets bijzonders aan het zadel, dat dezelfde maat heeft als de meeste fatbikes, maar wat de X2000 Max zo speciaal maakt is de lengte van de zitbuis. Er zijn 15 schaalniveaus. Omdat ik de neiging heb om te klagen dat zadelbuizen te kort zijn voor mijn lengte, had ik de zadelbuis op het maximale niveau gezet en was ik verbaasd dat ik niet op de fiets kon komen! Ik moest het niveau met 5 inkepingen verlagen om een normale positie te vinden. Deze fiets is dus zeer geschikt voor lange mensen, wat bij de andere fietsen die ik heb getest lang niet het geval was. Met 15 verstelbare niveaus is deze fiets geschikt voor alle maten. Het stuur is ook in hoogte verstelbaar, maar met een kleiner verstelbereik
Batterij
De accu heeft een capaciteit van 20 Ah bij 48V/3A. Hij heeft een theoretische actieradius van 70 tot 130 km en kan in 5 tot 6 uur worden opgeladen. In werkelijkheid haalde ik een bereik van slechts 50 km voor het eerste deel van mijn test, waarin ik de prestaties van de motor testte. Dit is dus geen normaal gebruik. In normale omstandigheden, met een combinatie van ondersteuning en trappen, haal ik ongeveer 100 km.
Het is ongetwijfeld mogelijk om beter te doen, maar de motor is zo interventionistisch dat het moeilijk is om zonder hulp te rijden. De verleiding is ook groot om het vermogen van de motor te gebruiken, wat niet samengaat met een goede actieradius. Voor een fiets met dit gewicht en een motor met dit vermogen vind ik de actieradius meer dan voldoende. Ik betwijfel of gebruikers van deze motor geïnteresseerd zullen zijn in het afleggen van 100 km op één lading.
Scherm/bediening
Het scherm bevat de meeste informatie over de fiets, zoals de huidige snelheid, de afgelegde afstand, de maximale snelheid, de gemiddelde snelheid, het batterijniveau, het ondersteuningsniveau en de motormodus. Het scherm is redelijk compleet, maar het is niet aanraakgevoelig en het is ook niet mogelijk om een applicatie te gebruiken die gesynchroniseerd is met de fiets. Het grootste nadeel van dit scherm is de leesbaarheid in fel zonlicht - het is hetzelfde scherm als op de X3000 Max en andere Chinese fietsen. Dat is jammer, want in zonlicht is de snelheid leesbaar, maar is het onmogelijk om de gedetailleerde informatie te lezen.
Het scherm kan worden losgemaakt om de oriëntatie te veranderen, zodat je het spiegeleffect met de lucht kunt verminderen en de leesbaarheid kunt vergroten.
Accessoires
Net als de X3000 Max is de Lankeleisi X2000 Max zeer goed uitgerust. Hij is uitgerust met voor- en achterverlichting, spatborden (inclusief een volledig achterspatbord), een bagagedrager en een standaard.
De Lankeleisi doos bevat ook alles wat je nodig hebt om de fiets te monteren:
- inbussleutels
- schroevendraaier
- pomp
- hangslot
- montage- en gebruikershandleiding
Test op de weg
Ik doe meestal iets meer dan 50 km voordat ik mijn ervaring met de motorfiets ga beschrijven en tijdens die eerste 50 km test ik altijd dezelfde dingen:
- motorprestaties
- remprestaties
- vering
En deze keer heb ik een stresstest toegevoegd om een beter inzicht te krijgen in de inspanning die het kost om met deze motorfiets op de weg te rijden.
Remtest
Om de remtest uit te voeren, reed ik tot ongeveer 25 km/u en remde ik eerst met de achterrem (linkerhandgreep) en daarna met beide remmen. Het resultaat is veelzeggend, want met alleen de achterrem had ik ongeveer 7 seconden nodig om de motor tot stilstand te brengen. Met beide remmen had ik tussen de 2 en 3 seconden nodig.
De remweg is sterk afhankelijk van de snelheid en is niet lineair, wat betekent dat als je 50 km/u rijdt, je niet tussen de 4 en 6 seconden nodig hebt om te stoppen.
De Lankeleisi X2000 Max remt zeer krachtig wanneer je beide remmen gebruikt.
Snelheid/acceleratietest
Klimtest
Inspanningstest
Veringstest
Batterijduur
Zoals ik al eerder zei in deze review, is de theoretische levensduur van de batterij een beetje overschat. Ik haalde amper 50 km op mijn eerste lading, maar dat is niet verwonderlijk aangezien ik de fiets abnormaal gebruikte om hem te testen. De motor is comfortabel in gebruik, wat je ongetwijfeld zal aanmoedigen om hem vaker te gebruiken, wat een invloed zal hebben op de levensduur van de batterij, en je zou er verkeerd aan doen om jezelf dat te ontzeggen.
Als je op de motor rijdt en bereid bent om een beetje te trappen (bijvoorbeeld in ondersteuningsstand 3), zal de actieradius veel beter zijn en in dat geval zul je de 100-kilometergrens kunnen doorbreken.
Om bij de accu te komen moet je het frame openen, dus dat is niet altijd even praktisch. Wees ook voorzichtig bij het openen van het frame, want de accu schuift heel snel uit de behuizing. Het duurt minstens 6 uur om volledig op te laden.
Trail test
Trailrijden is niet mijn favoriete discipline, maar om een dergelijke fiets te testen, moet ik toch het gedrag van de fiets testen. Ik heb verschillende keren op een landweggetje gereden met veel begroeiing, een paar tractorsporen en een paar stukken met stro. Ik heb dit pad bereden met een enkele motor op de 3e ondersteuningsstand en de 7e versnelling.
Ik had het me waarschijnlijk makkelijker kunnen maken door voor een hoger ondersteuningsniveau te kiezen, maar dat vond ik niet erg praktisch. De vertraging van de motor is meer een probleem als je vaak moet versnellen en vertragen, omdat het dan moeilijker is om te anticiperen. Over het algemeen stuurt de motor goed op dit soort terrein, hoewel ik het soms wat moeilijker vond om de motor in het midden van het parcours te houden, maar dat komt ook omdat ik dit soort parcours niet gewend ben. De wielen en vering dempen onregelmatigheden heel goed, dus daar heb ik geen problemen ondervonden.
Ik denk niet dat deze fiets het meest geschikt is voor trails met moeilijkere omstandigheden, andere modellen zijn waarschijnlijk beter geschikt, maar voor dit type trail werkt hij in elk geval behoorlijk goed.
Conclusie
Het kleine broertje van de X3000 Max deelt veel van zijn kenmerken, te beginnen met de motor. Met 2000 watt en een royaal koppel maakt deze fiets een vliegende start zolang je beide motoren en minimaal het derde ondersteuningsniveau gebruikt. Onder dit niveau werkt de motor heel goed, maar de sensaties zullen niet hetzelfde zijn. De 2000 watt doen je snel vergeten dat deze fiets 37 kg weegt en omdat de motor erg interventionistisch is, zul je niet vaak moe worden van het trappen.Ik heb mijn hartslag gemeten op een parcours dat ik meestal gebruik voor mijn fietstests en deze Lankeleisi X2000 max was veruit degene die de minste inspanning vergde. De motor is duidelijk een sterk punt van deze fiets, maar ik zou deze fiets niet in ieders handen leggen. Deze motor kan in enkele seconden van 0 naar 25 accelereren en kan tot meer dan 45 km/u klimmen, dus het is geen speelgoed. De vertraging van de motor is ook iets om op te letten, want als je snel een weg moet oversteken, kun je verbaasd zijn dat je niet meteen alle kracht tot je beschikking hebt. Hetzelfde geldt andersom: als je stopt met trappen, blijft de motor je een seconde of twee assisteren. Dit is allemaal geen probleem of fout van de fiets, maar wel iets om rekening mee te houden.
Het vouwframe is in grote lijnen hetzelfde als dat van de X3000 Max, maar met een groot verschil in de manier waarop het zadel en stuur zijn afgesteld. Deze fiets is veel geschikter voor langere rijders dan de X3000 Max, met een zeer lange zadelbuis en een in hoogte verstelbaar stuur. Het is de eerste fatbike waarop ik bijna gestrekt heb kunnen rijden. De voorvering doet zijn werk goed en het gebruik van grote banden helpt ook om een deel van de schokken van de weg te absorberen. Er is geen schokdemper aan de achterkant, maar als je op een goede weg rijdt, moet het gebrek aan vering geen probleem zijn. De vering raakt het frame niet als je een bocht maakt, dus je hebt een goede draaicirkel. Het stuur is smaller dan dat van de X3000 Max, en over het algemeen is de fiets redelijk wendbaar voor een fiets van dit type.
Het stuur heeft dezelfde configuratie als dat van de X3000 Max, en dat is een goede zaak, vooral omdat de lay-out van de versnellingshendels echt goed is. Het display is alleen moeilijk af te lezen bij fel licht
Het bereik hangt sterk af van wat je met de fiets doet, en omdat deze fiets je ongetwijfeld zal aanmoedigen om zijn vermogen te gebruiken, zal je bereik kleiner worden, maar niet zo groot dat je na een paar kilometer zonder batterij komt te zitten. Door de fiets het grootste deel van de tijd hard te rijden, kon ik 50 km afleggen. Als je wat normaler rijdt, kun je 100 km halen, wat bijna een prestatie is voor een fiets met dit gewicht en vermogen.
Het remmen is effectief als je beide remmen gebruikt, en het is zelfs behoorlijk bruut omdat het zo krachtig is. De achterrem is te zwak om alleen te worden gebruikt
Deze fiets kost aanzienlijk minder dan de X3000 Max zonder dat je grote offers hoeft te brengen, dus wat je hier hebt is een fiets die plezier en nut combineert voor een veel betaalbaardere prijs!
Sterke punten
Vermogen/acceleratie
Autonomie
Geschikt voor kleine en grote maten
Minder omvangrijk dankzij vouwframe
Behendig stuur
Smaller stuur
Soepel schakelen
Krachtig remmen (met 2 remmen)
Zwakke punten
Leesbaarheid display
Zwakke rem achter
Toegankelijkheid batterij
Laadtijd batterij
Volledige acceleratie alleen beschikbaar vanaf 3e ondersteuningsniveau
LAURENT WILLEN
Hoofd van mezelf op deze blog
Sinds 2006 deel ik mijn passies op mijn blog in mijn vrije tijd, dat geef ik de voorkeur aan het kijken naar onzin op tv of op sociale netwerken. Ik werk alleen, ik ben ongetwijfeld een van de laatste overlevenden van de wereld van blogs en persoonlijke sites.
Mijn specialiteit? Digitaal in al zijn vormen. De afgelopen 25 jaar heb ik voor multinationals gewerkt, waar ik digitale teams aanstuurde en een omzet genereerde van ruim € 500 miljoen per jaar. Ik heb expertise op het gebied van telecommunicatie, media, luchtvaart, reizen en toerisme.
Hoofd van mezelf op deze blog
Sinds 2006 deel ik mijn passies op mijn blog in mijn vrije tijd, dat geef ik de voorkeur aan het kijken naar onzin op tv of op sociale netwerken. Ik werk alleen, ik ben ongetwijfeld een van de laatste overlevenden van de wereld van blogs en persoonlijke sites.
Mijn specialiteit? Digitaal in al zijn vormen. De afgelopen 25 jaar heb ik voor multinationals gewerkt, waar ik digitale teams aanstuurde en een omzet genereerde van ruim € 500 miljoen per jaar. Ik heb expertise op het gebied van telecommunicatie, media, luchtvaart, reizen en toerisme.
Vragen/Opmerkingen